var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Τρεις ώρες με λεία

Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να ξέρετε είναι πάνω από το φράγμα, είναι πολύ δύσκολο. Αν είστε σαν κι εμένα, μπορείτε να χαλαρώσετε σε ένα γνωστό κέντρο για την περιοχή τραύματος που αλιεύονται, πεθαίνουν ξανά και ξανά, γιατί ό, τι δεν χρειάζεται να ξέρει ένα κλειδί και πώς να πάρει ηλίθιος μυαλό, ώστε τελικά εγώ μόλις αποφάσισε να φύγει φλεγόμενα όπως η δειλός είσαι.

διαφήμιση

Φράγμα σήμερα PS4, Xbox One και PC είναι το νέο παιχνίδι από Arkane Austin, ακάλυπτες πίσω από το στούντιο. (Η συνέχεια του περασμένου έτους ακάλυπτες 2 ήταν πραγματικά μικρή αδελφή στούντιο Arkane Austin στη Γαλλία, Απόκρυφες Λυών). Αν και το παιχνίδι ονομάζεται θήραμα, απολύτως τίποτα, όπως το shooter με το ίδιο όνομα το 2006. (Θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ότι έχει αυτό το όνομα γιατί Bethesda αγόρασε απερίσκεπτα το «θήραμα» ΠΕ το 2009 και δεν ήθελε μια χαμένη επένδυση.) Διατροφή είναι μια βύθιση προσομοιωτή στην επιστήμη - μυθοπλασίας, αλά θεός και σοκ - του συστήματος. Επίσης, είναι τρομακτικό, μαύρο χιούμορ, και τρεις ώρες, έχω παίξει μέχρι τώρα, πολύ καλό.

Prey αστέρων Morgan Yu, ένας επιστήμονας ηρεμία για την απώλεια της μνήμης και το είδος των απόκρυφων ψυχικό τραύμα. Μετά τη συνάντησή του με το κακό αλλοδαπός - πλάσμα που ονομάζεται Mimic, Morgan ήταν σε ένα τεράστιο διαστημικό σταθμό που ονομάζεται Τάλως έπιασα, το οποίο είναι όπου το μεγαλύτερο μέρος του φράγματος γίνεται. Για λόγους που δεν έχουν ανακαλύψει Τάλως γεμάτη πτώματα βρίσκεται το σώμα σε καραντίνα, και περίεργα ψυχολογικά πειράματα. Αυτό είναι μολυσμένο με ένα σμήνος των αλλοδαπών που σχίσει το κεφάλι του Morgan. Όπως θα διερευνήσει, το οποίο οδηγείται από ένα πολύ χρήσιμη φωνή, εξωπραγματική, Atlas-esque διέταξε τον Ιανουάριο, πραγματικά ελπίζουμε ότι δεν θα είναι και πάλι το κακό.

διαφήμιση

Ο ρυθμός του παιχνιδιού, που εγκαταστάθηκε στο αρκετά γρήγορα, είναι σε αντικείμενα (αντικείμενα) για να διερευνήσει την, κοράκια ανάγνωση των e - mail από άλλους , και να προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπους για να πάρει μετά από κάθε συνεδρία. Κατά τη διάρκεια της πιο πάνω τμήμα του κέντρου τραύματος, για παράδειγμα, παρατήρησα ότι το δωμάτιο ήταν γεμάτο από κουτιά έκρηξη που θα μπορούσε να προκαλέσει και να πυροβολήσει απειλητικό πνεύματα. Τότε συνειδητοποίησα ότι δεν θα μπορούσε να σκοτώσει, έτσι κλείσαμε μόνο εξωφρενικές. (Θα επανέλθω αργότερα, όταν έχετε περισσότερους από έναν υπολογιστές.)

Η θέα από το διαμέρισμα Morgan Yu είναι πολύ άρρωστος.

Υπάρχει ένα αίσθημα φόβου πλανάται πάνω από το φράγμα, και όχι μόνο επειδή Morgan Yu θυμάται τίποτα, ο αδελφός του φαίνεται να είναι σκίτσο μπάλα, και περνά τον περισσότερο χρόνο της εισβολής του σώματος. Είναι, επίσης, μέσα από το παιχνίδι να ξεκινήσει χωρίς πολύ εξοπλισμό. Κιτ Υγείας Recovery είναι περιορισμένες, καθώς και άλλους πόρους Morgan, και τουλάχιστον κατά τις πρώτες ώρες που έπαιξα, είχα να καταπολεμήσει όλες τις μάχες μου με τίποτα περισσότερο από ένα κλειδί και ένα ειδικό όπλο που παγώνει τους εχθρούς. (Kirk μου είπε ότι αν ληφθεί μια ειδική προ-παραγγείλει κυνηγετικό όπλο, το έκανα, αλλά τι στο διάολο.)

Αυτό είναι που κάνει τόσο δύσκολη. Το πιο κοινό εχθρό που έχω βρεθεί μέχρι σήμερα είναι ο μιμητισμός, ένας μαύρος χυλός στοίβα από τρία πόδια που λαμβάνουν τη μορφή της ένα άψυχο αντικείμενο. Αυτές οι μιμητές ξεφυτρώνουν σε όλη Τάλως ξανά κατά την εξερεύνηση σε μια γωνία ή ένα νέο περιβάλλον, και είναι ένα πραγματικό πονοκέφαλο για την καταπολέμηση της. Όταν πατήσετε το πλήκτρο για να προσπαθήσει να ρίξει τον εαυτό τους πίσω από τοίχους και κάτω από τα τραπέζια, τόσο ικανοποιητική και ενοχλητικό χρόνο. Νομίζω ότι έχω περισσότερα όπλα και τα εμπόδια για το περιβάλλον και πειραματίστηκε πύργους που την ψύξη για να βρει το διαστημικό σταθμό dot ways'm να κάνει αυτούς τους εχθρούς, είμαι πρόθυμος να προσπαθήσω.

Αυτό που ψάχνω Prey είναι μέχρι στιγμής η ατμόσφαιρα. Αισθάνεται παράξενο, αλλά δεν είναι πολύ τρομακτικό? μυστηριώδης, αλλά δεν παίρνουν αναστατωμένος γι 'αυτό. Έχει πολλά System Shock, κάποια BioShock και πολλές ακάλυπτες. Υπάρχει μια καλή αναπήδηση από την αρχή, και είμαι πολύ χαρούμενος για να διαλευκάνουν περισσότερο από την ιστορία της Morgan και να κατανοήσουν ακριβώς τι στο διάολο συνέβη σε αυτό το διαστημικό σταθμό. Και φυσικά δεν ντρέπομαι ότι έπρεπε να φύγει το μυαλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου