var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Φράγμα δείχνει ότι η αναθεώρηση της πολιτικής Bethesda Bethesda εξακολουθεί να είναι κακή

Presa, το νέο παιχνίδι από Arkane Studios, είναι πιο διασκεδαστικό όταν παίρνετε το χρόνο σας για να εξερευνήσετε κάθε γωνιά. Είναι ένα ήσυχο, κατατρύχει παιχνίδι που μπορεί να είναι μια πραγματική έλξη όταν προσπαθείτε να εκτελέσετε. Γιατί λοιπόν κρίσιμη δύναμη Bethesda στο παιχνίδι διασπά το συντομότερο δυνατόν; Και τι είδους μόνιμη βλάβη έχει αυτό;

διαφήμιση

Πέρυσι, στο φόβο της κριτικούς σε όλο τον κόσμο, Bethesda ομάδα μάρκετινγκ, αρνήθηκε τους κωδικούς για να στείλετε το πρώτο τους παιχνίδια. Για προορισμού, ακάλυπτες 2 Dam και τώρα Bethesda έχει παράσχει αντίγραφα αναθεώρηση λιγότερο από 24 ώρες πριν, έτσι ώστε να έχουν κάποια εξεταστές χρόνο για να παίξει σε αυτά τα παιχνίδια πριν από την έναρξη. Σε ένα blog - θέση για το παρελθόν έτος στην παραγγελία από την απόφαση αυτή προσφέρεται Bethesda μια παράλογη δικαιολογία, έγραψε: «Εμείς θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σερπαντίνες και χρήστες του YouTube κάλυψη της εργασίας τόσο πριν όσο και μετά τη δημοσιεύουμε θέλουν όλοι , συμπεριλαμβανομένων των μέσων μαζικής ενημέρωσης, για να ζήσετε τα παιχνίδια μας την ίδια στιγμή. "

Μάθημα (Είναι ενδιαφέρον, Bethesda Δείκτης Kotaku για τριάμισι χρόνια, και όλοι συνέχισαν τις Games - κάλυμμα Εκδότης αρκετά και ειλικρινά , αυτή η συγκεκριμένη πολιτική δεν μας επηρεάζει, επιπλέον, Bethesda δεν έχει ανταποκριθεί στο αίτημα για σχόλιο για αυτό το άρθρο. .)

διαφήμιση

Αυτή η παράξενη απόφαση, περιφρονητική ήταν κατακρίνοντας την κριτική όταν Bethesda ανακοίνωσε το περασμένο φθινόπωρο, αλλά ο εκδότης έχει διατηρήσει την πολιτική της ούτως ή άλλως. Το γεγονός αυτό καθιστά Bethesda ανωμαλία. Αποστολή παραδοσιακά να πατήσετε αντίγραφα εκδότες παιχνιδιών αναθεώρηση μια εβδομάδα ή δύο εκ των προτέρων, συχνά με ένα «check εμπάργκο» μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα για τους κριτικούς να γράψουν τις σκέψεις τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο καθένας μπορεί να μείνει στην ίδια σελίδα. Κλίνει από ένα βασικό παιχνίδι Σνακ Weekly, καθώς και οι δύο έχουν αποδεχθεί οι ίδιοι οι επικριτές μπλοκ IGN δεν φοβάται. Ο χρόνος μπορεί να είναι σφιχτά σε γραπτά, όταν χτύπησε, αλλά κανείς δεν πρέπει να στο διαδίκτυο, να ρίξει την πρώτη.

Χθες, για παράδειγμα, έχουμε λάβει ένα αντίγραφο της Ecos Fire Emblem Nintendo μας να παίξουμε 1 Νοεμβρίου στερεά στο παιχνίδι πριν από την απελευθέρωσή του, 19, Atlus Είθε ο Θεός να σας ευλογεί, έχουμε στείλει τους κωδικούς για το άτομο 5, περίπου δύο μήνες πριν από την απελευθέρωσή της. Ενώ οι εκδότες όπως η Activision γενικά δεν έγκαιρη πρόσβαση σε κρίσιμες online - έστειλε αργά παιχνίδια έχουν μόνο ένα στόχο, και μερικές φορές ένα κώδικες επεξεργαστή, αυτό εξαιρετικές περιπτώσεις. Οι περισσότεροι εκδότες είναι στην ευχάριστη θέση να προσφέρει από μόνη κωδικούς για τα πρώτα τους παιχνίδια που είναι διαθέσιμα, με σπάνιες εξαιρέσεις (όπως η 2K Games ).

Με το φράγμα, όπως τα δύο τελευταία παιχνίδια της Bethesda, η εικόνα είναι διαφορετική. Κανείς δεν έχει το παιχνίδι μέχρι τις 4 Μαΐου, λαμβάνει, ξεκίνησε την παραμονή του φράγματος. IGN παιχνίδι Σνακ Εβδομαδιαία θα είναι στην ίδια σελίδα, αλλά εδώ δεν υπάρχει εμπάργκο? αυτός που έγραψε μέσα από το παιχνίδι και την πρώτη δοκιμή Blaze θα όλοι οι αλγόριθμοι λείο μαλακό βαριά χώρους κυκλοφορίας, όπως το Google και το Facebook, καθώς η ποιότητα της ταχύτητας της ανταμοιβής.

διαφήμιση

χορηγία

Αν και πολλοί reviewers- συμπεριλαμβανομένων IGN s (s Kotaku) «δεν -Μην πάρετε το χρόνο να γράψει στο παιχνίδι ελπίζοντας πολλά σχόλια άλλων. Κριτικές Dam ήρθε στις 5 Μαΐου, παρά την απουσία εκτεταμένων κώδικα. μερικά από αυτά τα αρχικά σχόλια ήταν θετικά θήραμα, άλλοι ήταν δύσκολη.

Το αφήνω στον αναγνώστη να αποφασίσει τι αξίζει να διαβάσετε τα σχόλια, αλλά υπάρχει μια διέξοδος για τη σημασία της αυτό το δίλημμα προσθέτει Metacritic, μια ιστοσελίδα που προσθέτει τα σχόλια και φτύνει έξω μια ωραία ποσό για να το δουν όλοι.

διαφήμιση

Όπως έχουμε αναφέρει αναλυτικά, Metacritic έχει τεράστιο αντίκτυπο στο gaming - βιομηχανία . Οι προγραμματιστές του παιχνιδιού μπόνους είναι μερικές φορές που σχετίζονται με Metacritic αποτελέσματα και εκδότες, όπως τα παραπάνω προσόντα ισχύουν πριν αποφασίσει να προσγειωθεί Greenlight μελέτη. Συχνά, οι προγραμματιστές θα βάλει Metascores παιχνίδια τους για τα βιογραφικά τους και τις αιτήσεις εργασίας. Παρά τα πολλά προβλήματα και τα αποτελέσματα των δοκιμών αυθαιρεσία νόημα σε πολλές βάρος Metacritic έχει στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών.

Prey 9 Μαΐου 80 στο Metacritic . Παρά το γεγονός ότι αυτό το σχήμα άλμα λίγο πάνω και κάτω, πριν αυτό κατατεθεί, δεν θεωρείται μεγάλη. (Από τις ιστορίες που έχω ακούσει, ομόλογα Metacritic για τα περισσότερα παιχνίδια - να λάβει Publisher 85 ή 90. Δεν ξέρω αν τύπου Presa ωμά). Αυτό Metascore μόνο στην ιδέα του κριτικού που είχε το παιχνίδι για τέσσερις ή πέντε ημέρες.

Απίστευτο, έτσι δεν είναι; Arkane Austin άρχισε να αναπτύσσεται φράγμα Μάιος 2013, υπάρχουν κοντά σε τέσσερα χρόνια . Οι κριτικοί έχουν προσφέρει τις σκέψεις και τα αποτελέσματα εξαρτώνται από πολλούς απόκρυφες θέση για το υπόλοιπο της ύπαρξης της μελέτης μετά το παιχνίδι για λιγότερο από μία εβδομάδα για να παίξει. Τοποθετήστε το ελεγκτή μέσα από το παιχνίδι κάτω από μη ιδανικές συνθήκες, κούρσα ενάντια στον χρόνο (και του ανταγωνισμού), παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι παίκτες έχουν πολύ διαφορετικές εμπειρίες θηράματος.

διαφήμιση

Ζηλεύω όποιον είχε να αναθεωρήσει το θήραμα. Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να έχουμε για να κερδίσει ένα παιχνίδι βίντεο, στη συνέχεια, γράφει συνεκτική και ενδιαφέρουσες σκέψεις σε αυτό το είδος της βάναυσης χρονικούς περιορισμούς. Και δεν θέλω να κατηγορώ χώρους αμφιβολίες δημοσιεύει έγκαιρη ενημέρωση, και αυτό που έχω να πω ότι η κρίση του ερευνητή λιγότερο ισχυρό από ένα άλλο.

Αλλά και πάλι ... δεν μπορώ να βοηθήσω πώς θα φαινόταν αν ο αριθμός των Bethesda Metacritic δίνει κριτικός χρόνος με κλειδαριά ρωτήσω. Έχω περάσει τις τελευταίες ημέρες προσπαθεί να παίξει αυτό το παιχνίδι, θα απολαύσετε την ανάγνωση των δευτερεύουσες αποστολές ατμόσφαιρα και κρυμμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να παρακολουθείτε. Αν έπρεπε να ολοκληρώσει μια θέση για να τρέξει, είχε τονίσει, όταν τρέχω ή τα πυρομαχικά δεν ήταν ένα από εκείνα τα ενοχλητικά φαντάσματα χτυπήσει τη φωτιά. Ίσως μόνο βήμα ή θεραπευτές δίκαιο παιχνίδι για να τελειώσει το τυρί. Μου αρέσει πολύ το παιχνίδι, επειδή δεν έχετε να ανησυχείτε για αυτούς τους περιορισμούς.

διαφήμιση

Bethesda παράλειψη, ο ελεγκτής δεν δίνει την ίδια υπηρεσία, όχι μόνο κάνει τους πελάτες να λαμβάνουν έγκαιρη ανάδραση από το αγαπημένο τους κριτικός, αλλά οι προγραμματιστές Arkane που πέρασε τέσσερα χρόνια σε αυτό το παιχνίδι, για να δείτε τον ελεγκτή αριθμούς ακυρωθεί μετά από μόλις τέσσερις ημέρες. Δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν στην κρίσιμη θήραμα, αν άλλη αίσθηση, δεν θα το ήθελε, αλλά παρά την πολιτική Bethesda είναι μια απογοήτευση για όλους, συμπεριλαμβανομένων Bethesda.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου